søndag 1. august 2010

Espevær








I natt regna det hester!
Kledde med med støvler, ullsokker, flis og regntøy.
På veien til attraksjonen, som er avtrykk etter en UFO som landa i september 1976, sprakk skydekket, og etter hvert kom sola . Tilbake ombord i Cara, svett og jævlig, smakte ølen godt.
Så godt at jeg gikk over til kald hvitvin i cockpit og kortbukse. Jeg blir her i dag :-)
Har sjekka stedet og det er kun en åpen pub som serverer "fast food" og øl.
Tok den ubemanna kabelferja over sundet. På tilbakeveien funka ikke myntinnkastet så jeg måtte virkelig jobbe for å komme tilbake.



1 kommentar:

Wiggo sa...

Da forstår jeg det slik at du er på vei tilbak. Espevær er vel nord for haugesund. Jan Bernt ringte. han lurte på om du/dere kom i bryllupet?. Vi har bestilt hotell fra fredag.Lever marco i Oslo hos Essa og så kjøre Lissen og jeg ned til Tønsberg. jeg ba Jan om å ringe deg for å avstemme om du kom/ hvor du var !

Her har også vært mye regn.Jeg var i Fredrikstad i helgen. Lissen begynte å jobbe igjen idag. Jeg drar til Samos i uke 39 og 40.

Har du det bra. Drar til nesodden idag etter jobben. Vi snakkes1