torsdag 12. august 2010

Vrengen





Frokost besøk ombord utenfor Kiwi'en.
Det ble sein frokost for jeg hadde invitert Hedda, og hun hadde vært på innflytningsfest hos Anne-Liv og Trygve som har flytta til Tjøme. Kjempehyggelig frokost med Svigermor Åses omelett, men kun Dr. Nielsen til meg siden Hedda kjørte.
Brukte utrolig lang tid på å få gummibåten på sjøen for jeg fant ikke pakningen til pumpa.
Hva er det rare som skinner på himmelen??? 19 grader i vannet. Hurra!
Dette er uvant for en vestlending.
Ligger for anker i kveld med en fin solnedgang.
Hadde en 1 1/2 times lang fottur, men møtte mest kyr, og de var ikke så lett å få i tale.
Gleder meg til å treffe familien og Sidsel i Tønsberg "tomorrow"
Og bryllup lørdag.

4 kommentarer:

Sidsel sa...

Gleder meg jeg også!1
Sees imorgen.

Wiggo sa...

Hei Knut! Har ikke hatt tid til å gi lyd fra meg før nå. Nå forbereder vi oss for turen til Tønsberg i morgen. Har vasket Marco også. Han skal jo besøke Oslo Vest og hundehjørney i Frognerparken.Da må han se fjong ut.
Vi sees i morgen. Wiggo

Solrun Heitmann Størseth sa...

Vi gleder oss også til i morgen. Vi har nå ankommet Moss, etter å ha kjørt fra Venezia onsdag morgen..Sender jentene hjem med fly herfra i morgen og kjører så fort vi kan til Tønsberg..Får vi den ære å se båten din og kanskje?
Snakkes på rekeparty da...

Knut Herman sa...

Ja vi sees i morgen og jeg legger Cara i gjestehavn før kl 1400 i morgen fredag.
Snakkes