torsdag 5. august 2010

Rekefjord - Flekkefjord


360 graders bilde som jeg har gitt til Eva.
Frokost og Photoshopjobbing. Sykla til Sogndalstrand og kjøpte en plakat. Turen gikk under trim, ble svett og fikk 5 km. Avg. Rekefjord kl 1400.
Over Siragrunnen måtte jeg holde meg fast.
Åpna en øl og seila med reva seil til Hidrasundet. Der måtte jeg fyre maskinen. Det er trangt og fjell med kastevinder.
Ankom Flekkefjord kl 1715 og ligger longside ved siden av Eva og Doug som dro fra Rekefjord igår.
Har skypa med Arild.
Det er musikk ombord!
Nå skal vi gjøre Flekkefjord :-\

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig bilde av "verdens navle" (:

Anonym sa...

hilsen fra Gro. Virker som en fantastisk tur! Kos deg videre!

Anonym sa...

Håper dere hadde en fin kveld i Flekkefjord. Det er vel akkurat et år siden vi hadde en overnatting der på vei hjem fra Bergen.
God tur videre imorgen og hils Eva og Doug.

Monica sa...

Hilsen fra Monica til både deg og nabobåten :-) Godt tur videre.

Knut Herman sa...

Kvelden, dagen var helt suveren!
Fin seilas,Grillmat og vin :-)
Nydelig natt i Imsasundet.
Skal hilse selvfølgelig
Knut

Sidsel sa...

Ser at meldingen min igår ble anonym. Men den var fra meg - Sidsel