torsdag 26. august 2010

Fredrikstad

Terje kom kl 1000 som avtalt, og vi gikk på Rådhuset sammen.
Hadde en kort samtale med Lars Øyvind Nilsen som ville snakke med meg seinere på dagen.
Terje og jeg dro ned til ferja og jeg fikk en tur med skipperen både på den som går med elva og den som går Gamlebyen fram og tilbake. Nilsen ringte ikke så jeg blir til i morgen. Jeg har ikke noe å tape på det.
Kjerti Havenstrøm dattera til Ingrid, sendte en sms å ville seile med Cara for å lære å seil. Hun skal til Karibien i vinter. Vi hadde en hyggelig telefon samtale så vi får se i morgen.

2 kommentarer:

Ulrik sa...

Hyggelig å høre du har det bra. Håper kroppen kommer seg :)

Gleder meg til "hjemkomstsamling"

Knut Herman sa...

Takk for telefonsamtalen. Kroppen kommer "no stress"
Rart med hjem. Jeg er utrolig hjemme ombord i Cara