lørdag 10. juli 2010

Rekefjord - Egersund

Gikk for motor hele veien for å rekke polet.
Start lørdag 10. juli kl 1100 i Rekefjord - framme i Egersund kl 1330.
Polet stenger KL 1400 og da jeg var i kassa 1350 med varene hadde jeg ikke korta mine. Jogga tilbake til Cara og hentet dem, og fikk til slutt med varene mine!
Sverir måtte nok en gang trå til som IT ansvarlig ombord for å få Skypen opp å gå igjen.
Installerte også virusprogram på den gamle pc`n på navigasjonsplassen!!
Han er god denne islendingen :-)
Nå må jeg ha bunkers, mat og drikke for det er en lang etappe i morgen.
Det er meldt medvind med opp til stiv kuling.

Sverrir, Inge og jeg har hatt filmaften ombord i Cara der vi bl.a. så Johnny Depp i Alice in Wounderland...
Jeg er trøtt som en dupp.

5 kommentarer:

Solrun sa...

Hei Knut..
For en sommer du har..nesten litt misunnelig..vi reiser på hytta(møre) mandag. blir der til ca 20.juli. Hvor langt har du tenkt å seile?
Kjekt å følge deg her på bloggen. Kos deg videre.
Solrun

steinar sa...

Hei Knut! En hilsen fra Lofoten! Steinar og jeg er hos en venn av oss i Ramberg i Lofoten. Har vært ute og fisket i dag, og fikk fisk på hvert kast!!!!. Fin torsk, som jeg har filitert og laget med chillibrent smør. Veldig godt! Lofoten er helt fantastisk! Kommer fra Kjerringøy som var like fantastisk. Har aldri opplevd maken til natur. Fullstendig vilt! Høye fjell som kneiser opp av havet, hviiite sandstrender og grønt hav! Håper alt er bra med deg.Ser i hvertfall sånn ut. Klem fra Tone og Steinar.

Knut Herman sa...

Ja jeg har det bra. Naboen fra Farsund, Rekefjord og i dag Egersund var ombord i kveld. Vi så Alice in Wonderland med Johnny Dep osv. Jeg blei så trøtt så jeg ligger i senga nå. I morgen er det en 10 timers etappe med opp til stivkuling med vind forbi Jærensrev til Tananger. God natt til dere, både Tone og Steinar og Solrun

Knut Herman sa...

Solrun jeg seiler så lenge det er morro.

sidsel.hoivik sa...

Hei Knut.
Har vært hos Anne i kveld og tenkte vi kunne skype litt når jeg kom hjem, men jammen tror jeg ikke du er langt inne i drømmeland.
Snakkes imorgen.
Vær forsiktig imorgen.
Sidsel