søndag 25. juli 2010

Våge - Hjellestad

Ringte og gratulerte Gro som fyller 60 år i dag den 25.
God frokost før avgang Våge kl 1400 i fin seilvind og sol. Fortøyde i Hjellestad marina kl 1800, som ligger rett ved innflyvningen til Flesland.

Hvitvin til velkomst komiteen ombord, og grillaften i naustet hos Kirsten, Åge og ungene. Ståle og datteren Helene kom også.
Sidsel mønstra på og vi er ombord igjen etter første landlov kl 0230.
Hjellestad ligger ikke langt fra Flesland flyplass og flyene kommer lavt over naustet nesten hele tiden. Moro å følge med.


4 kommentarer:

Wiggo sa...

Hei Knut! Flott bilder. Du opplever mye hver dag, synes jeg. Jeg har ikke hatt tilgang til internett de siste dagene. Nå er jeg i Fredrikstad. Tenke å ringe, men nå er jeg også på Skye i kveld.Treffer du Sissel idag. Er hun kommet frem?

Knut Herman sa...

Ja Sidsel kjørte over fjellet sammen med Kirsten i går. Jeg var ikke på Skyp i går dessverre, men vi prøver en annen gang. Det blir Bergen i dag tenker jeg.

Wiggo sa...

Det ser ut som du/dere har det bra.Her sitter jeg på jobb. Skulle heller ha vært med på turen noen dager. Hyggelig at du har fått besøk. Hvor går turen videre nå. Jeg å Marco drar til nesodden etter jobben idag. Her er regnvær og grått. Har sendt SMS til Gro og gratulert henne med 60 årsdagen i går.Håper hun hadde en fin dag! Følger det videre i dagene som kommer. Vi snakkes!

Knut Herman sa...

Bli med davel!