torsdag 8. juli 2010

Rekefjord verdens navle!


Doug kaller meg forresten for Knut Frostad seileren.
I dag sykkeltur til Sokndalstranda med Inge og sønn Sverir.
Etter et kjempehyggelig måltid hos Eva og Doug m/venner i går kveld, trengte jeg litt trim for å komme til hektene igjen idag. Skjønner ikke at man får så vondt i hodet, men det var vel dårlige kamerater!
Tom kom ombord og fikk kjennskap til Dr. Nielsen, mitt frokostbrennevin.
Nå har jeg kjøpt krabber av Mikael, en hyggelig kar fra stedet som dro rett hjem for å koke dem for meg.
Det blir langbord på brygga til Eva og Doug. Krabber til forrett, indrefilet av svin osv. etterpå. Jeg trives vannvitig bra og sjekker nå boligmarkedet her!!
Dette er den flotteste gjestehavna med dusj, do, fin brygge og strøm. Alt er gratis!
Rekefjord merk dere navnet!!
Krabbe spiseren er Georg



1 kommentar:

Anonym sa...

gro tester igjen